dinsdag 20 oktober 2015

Top 3 haarshampoos en conditioners!

Hoi allemaal, dit blogbericht gaat over mijn favo schampoos en conditioners, ik raad jullie deze drie zeker aan om uit te proberen....!

Top 1:

Deze shampoo en conditioner zijn van Nivea en laten je haar glanzen en maakt je haar heel zacht, je kunt je haar goed kammen met weinig klitten en ik geef de schampoo een 9 en de conditioner een 10.







Top 2:

Deze schampoo en conditioner zijn van het merk Andrélon en zorgen ervoor dat je puntjes heel zachte en goed door te kammen zijn, ik vind deze schampoo heel fijn, ik geef de schampoo een 9 en de conditioner een 10.





Top 3:

Deze schampoo is ook van Andrélon en ik heb deze ook uit geprobeerd en deze vind ik vooral heel fijn omdat je haar minder snel vet word, en je krijgt er geen droog haar van. Deze shampo geef ik een 10.







Dit waren mijn top 3 schampoos en conditioners, ik hoop dat ik jullie een goeie schampoo of conditioner heb kunnen aanraden, je kunt mij ook volgen op youtube: diy nini !
En heb je nog een idee voor mijn blog of voor in mijn video's comment hieronder, want daar kan ik echt heel veel mee, en wie weet komt jou idee wel terug in mijn volgende video of blogbericht!
Doeii..........!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten